Funcționarea fondurilor intonație instrumentale în performanță solo de polifonie pe instrumente muzicale

Babariko VA, EE" BSAM" (Republica Belarus, Minsk), Liniaritatea ca o proprietate generală a texturi polifonice, exprimată în desfășurarea continuă a liniilor melodice, conjugarea intonație orizontală este descrisă de mulți cercetători. Intonația specificitate solo performanță polifonie instrumental vine de la natura melosnoy de muzică și este un timp de implementare formă orizontală conținut muzical-proces dinamic, care însoțește însumarea ei a componentelor verticale - sinteza finală a formațiunilor intonație textură polifonică intonat într-o singură mișcare. Realizat din punct de vedere instrumental intonație înseamnă polifonie performant Bayan cu siguranță își exprimă o generalizare a liniar a construi. Practicanții nota polifonie în performanță solo și straturi subiective instrumentist însumării intonație involuntar realizate de textură și link acest proces cu posibilități limitate de forfetare straturi de diferențiere preocupați de lucrări polifonice executabile. L. McKinnon, în special având în vedere performanța polifonice muzica la pian, declară:" de fapt, lt; ... gt; atenție trece rapid de la un partid la altul, marcând intrarea voturilor și diferențierea lor sonoritate" [2, p. 82]. Vlasov Datorită naturii-gromkostno dinamic cusături de sumare jucat pe textură polifonică acordeon subliniat necesitatea de a" identifica sistem contrapunctic mono" [1, p. 29], în scopul de a" suna la vot" a fost" mai multe convex, iar executarea tuturor lucrărilor - mai mult sens" [ibid, p. 33]. Cu cele de mai sus se corelează poziția invocate de A. Malinkovsky" dezvaluie puncte intonarea gravitate - principalul lucru care contribuie la integritatea intonare" [3, p. 162]. Această teză este proporțional cu acustic acordeon datum dinamică mecanice gromkostnoy paralelism propice executate factură, trebuie să se constate direct proporțional cu numărul de voturi fiind jucate pe efectul acordeon de crescut polifonie crescendo totale si diminuendo, care rezultă în liniile de intonație facturii de comunicare internă deranjat, mai larg - stilul baroc solno-polifonie instrumental [1], datorită calităților expresive ale instrumentelor de epoca. [2] Astfel, pentru transcrieri de performanță logice și artistice întregi polifonie solo instrumental este necesar acordeonul pentru a menține nivelul sustenabil gromkostnogo agregat în limitele secțiunilor texturale definite prin: a) cezurile în una sau mai multe voci, modificați numărul de voturi; b) apariția unor calitativ nou intonație apoi. Stabilitatea jucat nivelul gromkostnogo polifonie acordeon este direct legată de furnizarea de imagini sunet de compresie și momente de schimbare a direcției de blană. Importanța de formare din urmă (conic reduce durata de voturi texturale) ca urmare a nu formarea caracteristică cezură polifonie în toate vocile. Articularea ca intervalele de timp prin care se dispune sunet extras tonuri și pauze între ele (t. E. Sistemul rupt) este o intonație instrumental universal înseamnă a juca instrumente muzicale. Mai jos sunt prezentate intonație sistematic instrumental înseamnă de performanță solo pe instrumente muzicale (orgă, clavecin, pian și acordeon, acordeon), în cazul în care fiecare număr de ordine grup prioritate un rol esential in asigurarea fondurilor intonarea expresivitate intonațional de muzica: de organe, clavecin: 1) articulare; 2) compoziția timbrului; Pian: 1) dinamica gromkostnoy management tonuri recuperabile (conicitate unidirecțional (extincție) prin carcasă, efectul utilizării pedalei amortizor); 2) articulare; Bayan (acordeon): 1) dinamica gromkostnoy management tone recuperabile (multi-vector conic (armare și stingere), prin acțiunile mehovedeniya); 2) articulare (sistem punctată, efectuate de mehovedeniya și rămâne); 3) touch-conic (gestionarea gradație nesemnificativ de dinamica gromkostnoy ...

1 - 2 | înainte