Metamorfoză Anthroponimical și design artistic

Scurt poveste AA Fomin A. Green" Aventurile lui Hinche", care va fi discutat în acest articol a fost publicat pentru prima dată în 1912. Caracterul său principal este numele Lebedev și Hinche. Prezența a două antroponime care aparțin uneia caracter, intriga este motivată de poveste: eroul este forțat să se ascundă, abandonarea numele reale (Lebedev), și de a trăi pe un pașaport fals în numele Hinche. Valoarea antroponim - numele protagonistului, de obicei foarte mare, precum și pentru organizarea de opera de artă ca un întreg. În acest caz, se vede clar introducerea una dintre cele două nume ale numelui (poziția puternică pentru antroponim literar, marcând un rol deosebit în numele artistice structura Hinche a textului 1). Importanța de-al doilea antroponim ca urmare a aderării sale în plus față de entitatea curent (referent), ca prima; În acest caz, numele proprii atribuite o referent, introduceți textul în relația de corelație care pot fi folosite pentru a rezolva problemele artistice un scriitor, care este, ca un dispozitiv artistic. Prin urmare, firesc folosi acest nume în altă poziție puternică a textului - la începutul și la sfârșitul (respectiv, în prefață și epilogul). Scopul acestui articol - identificarea funcțiilor două nume personal, unite de referent comun și joacă un rol esențial în organizarea întregului text și în ceea ce privește sensul artistic al lucrării. Cu toate acestea, înainte de a porni la sarcina, este necesar să se ia în considerare în termeni generali, structura narativă a poveștii, deoarece afectează cu siguranță spațiul onomastic a lucrărilor și definește legi specifice care reglementează funcționarea numelor proprii în text. Textul se analizează în conformitate cu rubrication autorului împărțită în trei părți: 1) o scurtă introducere, iar expus naratorul ne spune despre cunoștință lui cu Lebedevym- Guincho; 2) cea mai mare parte din care este format din zece cupole mici - narativ Lebedev-Guincho; 3) o scurtă epilog din nou, în numele naratorului care descrie evenimente ulterioare. Pentru structura de poveste, prin urmare, este caracterizat prin cadru dispozitiv de compoziție, nu doar utilizat în literatura clasică rusă. Notă și dreptul de proprietate asupra diferitelor segmente structurale textului pentru diferite actori ai narațiunii: cadru poveste (prefață și epilog), este dată în numele autorului-narator și personaj principal este portretizat obiectivat, cea mai mare parte este prevăzută direct în numele eroului. Trecerea la punctul de vedere al caracterului permite o fiabile și diverse pentru a portretiza esența interior, psihologic al eroului, expresia crescută a involuntară, neintenționată auto-revelație el, și urme astfel degradarea spirituală a caracterului, nu se simt degradarea lor. Discrepanța dintre punctele de vedere ale caracterului și cititorul de ce este crucial: el creează un efect artistic. Printre alte caracteristici structurale indică diferența dintre cronologia evenimentelor din punct de vedere al cititorului, precum și în ceea ce privește actorilor (diferența de teren și timp poveste) 2. În cazul în care obiectivul de aventura, care spune Guincho, precedată de cunoștință lui cu autorul-narator, cititorul este primul martor la această întâlnire (în prefața), și doar apoi învață despre evenimentele care au avut loc cu eroul. Subiect succesiune de evenimente diferă de prezentarea lor în complot funcționează. Legat de aceasta este ordinea apariției în antroponimele de text: în prefața autorului eroului pare Lebedev, deși de data aceasta el a primit documente false și a luat numele de Hinche, abandonarea numele vechi. Mai mult decât atât, Lebedev căutare anunțat de către poliție după ce a constatat bombele sale ascunse, la momentul întâlnirii autorului și Guincho continuă, astfel încât o parte a prot...

1 - 18 | înainte